2021年4月24日 星期六

大雲佛集

大雲佛集
Big Cloud Buddha Volume

I. Mirror

When you see the mirror,
You look at yourself,
How pretty you are,
How wonderful you are,
You make your world like a new life,
So pretty, so wonderful, so miracle.
We don’t know you can do that to yourself,
But you do, besides, do it very good.
That’s why we wonder what you cannot do.

一、鏡子
鏡子我喜歡鏡子
從鏡子裡我看到美麗且完美又帥的男人
我最喜歡的自己
我不知道我是不是
可以做很多很好的事情
我知道我要認真的做

II.  May I

May I do that, if I have your permission,




二、可以
我可以為自己去做很多不一樣的事情
但是卻從來沒有認真的處理
我不知道是不是可以做

沒有留言:

張貼留言