2024年4月20日 星期六

與大雲佛談回應 Interview Big Cloud Buddha About tonight conversation





 About tonight just like transfer typing our conversation 

關於今晚像直播一樣的打下對話

Please express your feeling

請表達你真實的感覺

What do you saying related

你指的是什麼

I meant when you face President Biden challenge what's your feeling

我說你面對拜登總統的挑戰真實的感覺

I cannot tell. I feel so awful

我說不出來,我只是知道糟透了

because I beliebe everthing can share hows recent status.no need to be panic. For a lot of kids crying simply for their worry to cry. Deep in their heart feel sad or worry and crying. And I want to sweep their worry away. And let them back to peaceful day.

因為我只是相信一切都可以分享可以告訴大家近況。不需要恐慌因為有太多孩子。因為擔心而哭了。心裡一種很憂慮恐懼而悲傷

就只是想抹去他們的憂心。希望讓他們平安的過日子

Biden.

I dont know what I heard was true.

我不知道我聽見的竟然是真的

They keep asking 

Will I grow up

他們一直問我可以長大嗎?

May I have tomorrow

我可以有明天嗎?

I want to know how to get a peaceful breath. Oh. My God. I just want to breath only. Biden,please,dont stop us can breath. Will you

我要怎麼過日子才可以平靜的呼吸,天啊,我只想呼吸而已,請拜登不要再禁止我可以呼吸,好嗎?

May I ask you 

How will you think one way to comtrol or one way to keep dig your money 

我能問你們怎麼沒想到你可能會被控制或說用什麼方法一直挖你的錢

May we. One month just US dollars 100

我們會嗎?一個月才100美元

We need to speak with this person we respect you that kind of language.

我們需要對這個人說我尊敬你

之類的話嗎?


Why not

為什麼不呢


I dont know this issue can end so fast. That's it.

我不知道這件事情這麼快就辦好了。就這樣


沒有留言:

張貼留言